2010!

Jaha, då var det nytt år igen då :) Alla år går så himla fort tycker jag, hehe! :) Men jag hoppas verkligen 2010 kommer bli ett bra år, det känns liksom så..

Går kvällen var super mysig och jätte rolig. När Lisa och Lovisa kom vid 10 ungefär så spelade vi spel, så jäädra kul :P Sen innan 12 slaget hoppade vi runt som galningar och dansade, haha!! :) Vid 12 slaget gick vi ut, men vi visste inte riktigt den exakta tiden så vi räknade ner från Johanna klocka. Sen stod vi ute ett tag och kollade på alla raketer och sedan gick vi in. Vid 2 ungefär gick dom hem så jag somnade väl strax innan 3 eller nåt..

Johanna har tagit massor med bilder med sin systemkamera som jag ska försöka få, men jag fick även lite bilder med min som ni ska få se :)


Kvällens outfit :)















/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback