Bäst!!

Hello :)

Kom hem från VOK för ett tag sen. Vi var där med AEn och det har var så grymt kul ! Började med att åka elljusspåret som är 2,5 km med Jenny, Joel och Jennie. Men eftersom dom var så sega så åkte jag före dom in i mål ;)
Sedan åkte jag, Hedvig, Johanna och Erik 2,5 som inte var elljus. Skit kul! Seriöst vi ramlade hela tiden, och jag typ dog av skratt heela tiden!! :D När vi kom tillbaka så åt vi. Sedan gav sig jag, Hedvig, Johanna, Fredrik, Helmer, Benna, Jennie, Jenny och Joel oss ut på 2,5 igen. Ramlade typ lika mycket och vi skrattade hela tiden! När vi kom i mål hade vi då åkt 7,5 km. Jag drog med mig Hedvig ut igen och vi körde 2,5 igen. Så jag har åkt en mil sammanlagt idag! *stolt!* :D

Har varit en riktigt härlig dag, trodde faktiskt inte det från början. Mycket skratt och vurpor har det blivit :) Har även tagit lite bilder ni ska få se.

Ska nog åka på intersport med pappa sen och kolla på lite saker. Sedan klockan 19.00 ska jag dansa på Ladies matchen så kom o kolla:D

Pictures från dagen:













/anna♥




Kommentarer
Postat av: Johanna

haha,ni verkade ha kul iallafall:)<3

2010-01-13 @ 14:21:43
URL: http://jujuu.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Trevlig skoldag. Jag vill också åka skidor! :)

2010-01-13 @ 16:02:15
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback