Cup!

Tjo!
Äntligen fredag säger jag bara. Även om veckorn går hur jäkla fort som helst så är det alltid skönt med fredag :)
Idag så fick vi veta hur vi ska göra när vi ska skicka in ansökan till gymnaiset. Känns lite skrämmande att det börjar närma sig, men det kommer säkert bli skit bra :)
Sen gjorde vi klart matte provet, det var typ ett tal som var skit svårt men dom andra hoppas jag ska gå bra!

Städade mitt rum o båda toaletterna när jag kom hem. Gjorde det fort så det ska vara över sen ;)
Ska ta nåt att äta sen runt halv 5 ska jag börja bege mig till säve. Är ganska taggad och jag hoppas det går bra :)

Skriver sen hur det gick o så, har kanske med kameran..
/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback