DÅLIG UPPDATERING!

Hello!
Förlåt för dålig uppdatering men jag tänkte bara sammanfatta lördag och söndag lite snabbt.


Lördag:
*Jag går till Lisa
*Vi ser film och gör kladdkaka
*Vi får sedan stjuss hem till mig
*Vi äter ser på TV och har det allmänt mysigt
*Hon sover hos mig

Söndag:
*Vi vaknar
*Ser på Olycksfågeln del 1 och 2 i typ 3 timmar
*Vi äter mat
*Går till Lisa och sedan till pulkabacken och möter Lovisa och har det SKIT kul :)
*Vi gör te och ser film
*Jag går hem


Hade inte tänkt göra nåt i kväll fast jag blev lite sugen att gå med Emma och hennes tjejkompisar till tallunden och åka på en isbanan, så jag får med mig Ellinor och vi gick dit. Isbanan var så jääkla rolig, haha ! Vi var ute i nästan 2 timmar och nu är jag hemma. Rikitgt kul verkligen :D
Ska duscha nu sen se TV med Emma. Imorron är det dans 11-13. Sedan vet jag inte vad jag ska göra. Städa rummet eller vara med någon.. Det sista alternativet låter kanske lite mer lockande.. :)

/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback