FINAAAAAAAAAAL!!

JAAAAAAAA!! VI ÄR I FINAL!! Asså shit vad härligt!!  :D
Första matchen var mot P18 94:or, då blev det 1-1. Sedan spelade vi mot Hangvar och då vann vi med 1-0. Vi blev då segrare av gruppen och fick möta 2:an i den andra gruppen, vilket var P18 95:or. Dom var jätte duktiga och hade ett jätte bra spel men när slutsignalen gick stod det 0-0. Så då la dom på 5 minuter.. När det var typ 1 minut kvar gör Vanessa 1-0! Fy fasen vad härligt!! Så vi vann och är i final på söndag, mot vet jag inte ;)

Jo, när vi spelade och jag skulle skjuta en inspark så rasar jag ner hela grejen som räknar mål vid sekretariatet! Haha, så jädra pinsamt men Johnny sa att jag skulle spela på så då gjorde jag det! hahah :D

Är helt slut nu och har precis duschat och ska äta lite framför let´s dance. Lovisa kommer snart och ska sova här eftersom vi ska upp 5 i morron bitti och spela med damlaget i södervärnshallen! :)

ha en bra kväll
/anna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback