Happy!

Nämen tjaaaaaaaaa! :)

Hoppas allt är bra med er!! För det är det med mig! :)
Torsdag idag vilket betyder lååång dag! Men jag tycker det har gått bra och dagen har rullat på snabbt ändå.. På slöjden fortsatte jag måla av mönstret till klänningen som jag ska ha på balen-om den blir bra förstås höhö :D På mentorstiden snackade ví om klassresan-nu jädrar ska vi få in massa pengar och åka på en underbar klassresa ;)
Blev även extra glad när jag fick ett fint nyckelband av Mats min vän! Kommer sakna han när jag slutar på södervärn :'(

När jag kom hem slängde jag i mig lite mat och åkte på fotbollsträning på konstgräset. Var inte så jätte tagg eftersom folk inte kommer och inte bryr sig.. Men vi som var där hade kul iaf.. Jag och Lovisa gjorde vårt "proffshopp" efter vi hade skjutit, haha Lovisa fattar ;)

Men ha det bra då! :)
/anna♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fy fan viklen hemsk bild!! :O

2010-01-28 @ 19:30:57
URL: http://kickinavel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback