Hmm..


Asså på ett sätt så vill ja ha sommar, vet inte varför.. Men det känns ändå lite konstigt att tänka på de nu när vi ska till fjällen. Men efter fjällen då vill man bara ha vår och sommar. För det känns ändå som att sommaren är det längsta på året. Seriöst, sommar-10 ska bli bäst! Först språkresa med en av mina bästa vänner sen sommarjobb och samtidigt massa med sol och bad! Förstår ni vad häärligt :)

Nej nu ska jag inte drömma mig bort för mkt.. Föresten så ska vi prata om språkresan i morron, jag, mamma, Lisa och hennes mamma :)

/anna♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du börja kommentera mkt bättre på en viss blogg jag har? :)<33

2010-01-11 @ 20:05:40
URL: http://jujuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback