Kväll

Hello :)
Har varit uppe hos grannarna och ätit mat o så.. Fick även låna ett par skidglasögon som jag ska ha när vi åker till fjällen, skit snygga! Asså jag har ett par men jag ser lite konstig ut i dom, så jag får se hur jag gör ;)
Sen idag har jag bara tagit det lugnt, vart ute, målat naglarna o lite sånt:)
Imorron är det skola, bajjjjss!! :( Men veckorna går gryyymt fort så vi får hoppas att denna vecka även gör det för sen är det inte lång tid innan vi drar till fjääälleenn-like it :)
/anna♥


11 dagar kvar! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket för hjälpen tjejen! Jag vet inte vad det är för fel, om det är på stilmallarna eller på mig :P Men jag ändrade till ljusgrått, och då syns det på båda ställena :P Orkar inte försöka mer! haha. Försökte gör som du sa, men det funkade inte. Men jag får väl testa när jag har mer tålamod ;) Men tack så jättemycket för hjälpen :) <3!

2010-02-01 @ 17:26:41
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback