Lördag!

Dålig uppdatering i know men jag har haft fullt upp hela dagen..

Först var det träning i en och en halv timme. Hej träningsvärk!!! -_-
Sen så åkte jag hem duschade och åt sedan åkte jag in till stan med Lisa. Jag hittade en schal på cubus och ett lager 2 underställ som man har när man åker sidor på inter sport, Lisa köpte två tröjor, hårspray och en plånbok ;)
Vi åkte hem och chillidillade sedan hämtade Kristin oss och vi åkte ner på Borgen och åt middag. Skit mysigt verkligen! Vi satt där i några timmar och hade det trevligt i några timmar och väntade på att bion skulle börja vid 9.
Den höll på i 2 timmar så nu är jag hemma :)

Super mysig dag tillsammans med Lisen!! ♥

Bilder kommer typ i morron för nu orkar jag inte ladda in dom på datorn :P

/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback