Måndag

Började dagen med att inte hitta mina nycklar när jag skulle till skolan.. Sprang runt här som en dåre och till slut gav jag upp. Eva i biblioteket fick öppna för mig så jag fick ha alla mina grejer i Joels skåp, och det var ju inte överfullt nej, inte alls ;)

Dagen rullade på.. På gympan körde vi hinderbana och jag och Amalia körde intervaller och jag tog ut mig till max. Var heelt slut när vi var klara. Men det känns så grymt skönt när man har gjort det :)

När jag kom hem så gick jag ut med Johanna och fotade. Sedan gick vi hem till mig och gjorde toast och varm choklad med maschmellows (stavning). Sen gick hon hem för hon frös och så, hoppas hon inte blir sjuk :( ♥

Nycklarna är tillbaka. Dom låg i skidjackan jag hade lämnat till Hanna i lördags, konstigt nog :S Så jag ringde dit och då låg dom där, puuh..

Kvällen blir nog ganska lugn, puss
/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback