Min Lördag!

Aa, nu ska jag berätta om min lördag då.
Jag, mamma o Emma åkte in till stan. Jag hittade present till Ellinor, skit coola tights (ja, jag älskar tights), hårspray, mascara.. typ det! När jag kom hem så fixade mig sedan vid 4 åkte jag bort till österport där vi skulle träffas.

Vi hade ingen aning vad vi skulle göra men. Vi gick bort mot bion så vi trodde vi skulle se bio men då gick vi in på en precis nyöppnad smink studio. Den hette skönhetsverket visby. Alla fick varsin cool sminkning plus handmassage. Jo, vi som var där var jag, Ellinor, Josefine, Mathilda och Josefine :) Vi hade verkligen jätte trevligt där och alla blev jätte fina.
Vi åkte hem och åt tacos sedan så dansade, snackade vi och åt godis resten av kvällen. Verkligen jätte mysig kväll och alla är verkligen är jätte trevliga :)♥

Kommer lägga ut lite bilder men inte alla :)











/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback