Shopping i snöstorm!

Skridskoåkningen idag gick bra, fick stjuss med pappa dit och jennys pappa tillbaka till skolan. Det var lite svårt att åka i början men sedan gick det bättre :) Hela klassen körde hockey bockey, skiit kul! :D

Efter skolan så åkte jag och johanna in till stan i snöstormen. Seriöst, man såg inte var man gick! :O Men vi hittade ändå lite fynd. Jag bytte mitt lager 2 ställ, köpte sminkborttagning och 2-pack fingervantar :)

När jag kom hem så åt jag sen gick jag och Emma ut en lite stund bara, det var skönt att röra på sig lite :)

Imorron har vi matte prov, hoppas det går bra för jag har förstått det här kapitlet ganska bra. Sen är det dans, kuul!
Nu ska jag fortsätta se Robinsson, (nej, det är inte lördag idag men det går ändå :P)

Lite bilder från dagen och det jag har köpt, tagen med mobilen så inte så bra kvalitet:




Hade lite tråkigt när jag väntade på att Johanna skulle testa massa kläder :P


Sminkborttagning-Lindex 49:- rea


2-pack fingervantar- Lindex 49:-


Lager 2 underställ-Inter Sport 225:- rea

kram
/anna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback