Stress!

Hejsan!
Vanlig skoldag i dag. Matte, So, Engelska, Bild och Gympa. På onsdag ska vi åka skridskor, höhö är inte så bra på det men det ska väl bli kul! ;)

Efter skolan så var det bara att traska iväg på dansen. Det var showgruppen idag och det har slutat massa folk och kommit in lite nytt folk :) Jag tror det kommer bli en bra grupp :) Vi började på en dans som vi ska visa upp på showen som mojje och tobbe trollkar ska ha näst, nästa helg, haha! :D Skojj skojj !
Efter dansen var det bara att slänga på sig fotbolskläder och åka på träning. Efter så pratade vi lite om team sportia cup och så. I vår grupp är vi bara tre lag- Vi, p18 och hangvar. Vi inleder cupen med första matchen mot Hangvar på fredag också :)

Nej, nu måste jag gå, ska duscha sen måste jag kolla igenom min NO eftersom vi har läxförhör imorron -_-

kram
/anna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback