Torsdag!

Hejsan! :D
Torsdag-vilket betyder lång dag. Gick till halv 4. Jag tror torsdag har varit en sån dag båda i 7:an, 8:an och 9:an. Vi har typ alltid gått till halv 4 den dagen, lite märkligt men sant :)

Efter skolan gick jag hem snabbt sen var det iväg på fotbollsträning. Var välditg taggad och det var verkligen skönt att träna. Vi spelade bara på skojj mot stenhem och vi utklassade dom, hehe :) (jag gillar inte att skryta men nu blev det så ;) )

Efter träningen så åkte jag hem och åt. Sedan tog jag ett varmt bad och nu sitter jag här och äter en smoothie/milkshake med blåbär och banan, det är mumma det :D

Imorron är det sovmorron, sen ska jag hem och städa och laga mat. På lördag ska jag in en sväng på stan sen ska jag på fest hos Ellinor eftersom hon FYLLER 16 ÅR IDAG! Grattis gumman :) ♥

/anna♥   


Häärlig bild det där! :) GRATTIS BÄSTA VÄN!
 


Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHA! Tack! :D

2010-01-15 @ 19:15:36
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback