Trött??

Nej nej, jag är inte trött! Fast jag och Lovisa hade klockan ställt på 5 i morse så känner jag mig inte så trött :)

Eftersom vi mötte damlagspelare i dag så var spelaet det lite, lite tuffare. Men i vårt lag var det bara 94:or, 95:or och 96:or för dom andra i vårt damlag hade blivit sjuka..
Vi hade i allafall första macthen mot gotland södra klockan 7, då var det grymt med folk där, å jag bah: whaaatt!!?? :O.  Den förlorade vi med typ 3-1. Andra var mot P18 och dom har typ bara A-lagsspelare men dom vann med 4-1 oh jag gjorde ett mål :D
Eftersom vi kom sist i vår grupp så mötte vi Hemse som hade förlorat den andra gruppen. Dom var inte speciellt bra, så vi vann med 1-0 och jag gjorde målet! Så vi kom inte sist iaf ;)

Var kvar ett tag sen och såg på Emmas lag där dom vann med 1-0 och Emma gjorde målet ;) 
Gick hem och har precis duschat sen ska jag tillbaka till s.värn och se när Emm spelar sin sista match. 

Efter det ska jag nog bara hem och ta det lugnt eftersom det inte har blivit så jätte mkt sömn i natt..

Puss
/anna♥ 



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Anna! :)



Jag har sett hur snygg du har gjort Idas blogg, as bra blev det! :) Men du, jag har också en svart bakrund och vitt runt inläggen. Men grejen är ju att man måste ju tydligen ha samma färg på "kommentarer, Allmänt och allt det där" som man har på "arkiv, länkar, kategorier". Men hur gjorde du för att få arkiv och det på den vita bakrunden? :P Jag har försökt, men jag lyckas fan inte! haha. <3

2010-01-30 @ 15:43:59
URL: http://annaamagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback