Vi i femman! :)

Hejsan!
Efter skolan så gymmade jag tsm med Lovisa, det var trevligt, samtidigt som vi fick prata av oss lite eftersom det var ett tag sen vi sågs :)
Men jag känner att jag kommer få träningsverk i morron, heh ;)

Sen efter så tog jag bussen med henne till öster sedan gick jag därifrån till radion. Emmas klass var med i Vi I Femman, så jag var där och kollade. Från hennes klass var det Fia och Filip som tävlade så tyvärr var inte Emma med..
Satt tillsammans med Amandas familj och jag tror jag o Amanda var mer nervösa än dom som tävlade, haha! :D
Det var skit jämt hela vägen och på slutet stod det 15-15. Men sedan så vann dom "stegen" så det slutade 18-15 till dom!! Dom är ju bäääst! :D

Måste också berätta att nu när dansen drar igång så kommer jag även vara assistent på dansen på söndagar, två barndanser! Skit kul verkligen! :)
Så såhär kommer mina veckor se ut nu i vår:

Måndag: Sång
Tisdag: Dans
Onsdag: -
Torsdag: Dans
Fredag: Dans
Lördag: Fotboll
Söndag: Assistent barndans

Haha, så jag är typ bara ledig på onsdagar! Sen ska jag hinna med plugg, kompisar och familj också men det blir nog bra! Jag hatar verkligen när jag inte har nåt att göra, så nu kommer jag verkligen ha nåt varje dag! Me liiike! :)

Ha det bra!! :)
/anna♥ 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

haha, visst blev det! :p

2010-01-19 @ 19:12:30
URL: http://matilen.blogg.se/
Postat av: hedva

du är för jävla högpresterande! kom ihåg att boka in mig på onsdagar också :D

2010-01-19 @ 19:55:15
Postat av: Anonym

vilket gym var ni på? :D

2010-01-22 @ 15:53:03
URL: http://slashlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback