Vok

Är hemma från vok stugan nu. Och där var seriöst hela Gotland. Vi fick lixom ingen parkeringsplats.. Sen skulle mamma vända på ett ställe då fastnade bilen i snön så massor av bilar kom inte förbi och folk fick gå ut och knuffa på, haha! :D Sen hitta vi en plats på sidan av och så hade vi fönstrarna nere eftersom de var så varmt. Så helt plötsligt får jag en stor gran mitt i ansiktet och där jag satt var det fullt med snö! Lyckat.. :D

Aa, vi kom iaf ut på spåret och jag och Emma började att åka 2,5 km. Sedan åkte vi en annan 2,5a så jag och Emma åkte sammanlagt en halv mil och mamma åkte 7,5 km ;) Jag ramlade bara en gång! ;)

Ska äta nu sen ska vi ner på stan en sväng. Sen i kväll ska vi äta middag hos några, men senare är jag kanske med Lisa, vi får se..

/anna♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback