00.31

Började dagen med att då putsa fönster för att sedan bege mig till stan med syster! Fick då med mig ett av skorna som finns på bild i inlägget innan..
Efter att jag och syster ätit så började packa.. Emma satt här och höll mig sällskap vilket var väldigt trevligt :D
Efter några timmar fanns 1 ton kläder i min väska och jag cyklade bort till Lydia. Vi pratade bara lite innan jag cyklade hem och åt. Mötte sen Lydia igen och vi gick och handlade lite godis. Vi gick sen till den bästa lekplatsen ever innan vi gick bort och spelade fotboll med Emma och Ellen!
 
När vi spelat klart med dom så blev vi uttråkade så vid 10 så cyklade vi hem till Lydia och såg She´s the man- vår film de!! :D
Kom hem nu för ett tag sen och hamnade här..
Nu ska jag kolla lite facebook sen sooova! Hörs i morron..
PUSS


Jag älskar denna tjej!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback