23.24

God Kväll!
Min kväll har varit väldigt lugn :) Har sett talang och lite andra program. Ganska skönt faktiskt.
Sen har jag sett vilket himla bränna jag har fått. Både i anstktet, magen och benen.. Men eftersom jag solade 2 timmar så är det väl inte så konstigt..? :)

Nu ska jag snart sova för jag är fett trött.
Imorron ska jag sova länge sen städa eftersom jag inte gjorde det idag. Sen ska jag vara med Ellinor :))
På kvällen har Alexandra student middag här i kvarteret så det blir väl massa söta små barn på gården ;)

Juste, om exakt en vecka så sitter jag och min klass på fårö. Vår klassresa gick nämligen dit.
Vi ska hyra cyklar, bada, äta god mat och massa sånt-skit härligt :)

Vi hörs i morron, puss god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback