BAL 2010

Allt började med att Johanna och Hedvig kom hit. Vi fixade oss det sista innan mamma stjussade oss till skolan. När vi kom dit var det lite mingel och så tog vi massa fina bilder! Sedan fick vi gå in och där fick en liten drink. Vi fick sedan sätta oss vid borden och efter ett tag kom maten in! Det var kyckling och potatisgrattäng, det var helt okej :P Efter ett tag kom även efterrätten in, glass och bär.
När allt sedan var bortdukat så började klassernas uppträdanden.. Vårt gick ju sämst för instrumenten överröstade vår låt. Men aah, vi överlevde ;)
Sedan drog allt igång! Fy tusan vilket drag det var! Nästan alla nior dansade hela kvällen och det var helt grymt kul. Alla var seriöst helt galna och hoppade upp och ner hela tiden.
Det var även jätte varmt så man var tvungen att gå ut och ta luft för att sedan springa in och fortsätta! Så fortsatte hela kvällen fram till klockan 12. Då var det slut och jag hade jätte ont i mina fötter och så skulle jag gå i klackskor hem. Men det gick ;) Jag och Hedvig somnade kanske kvart i 2 efter en galet rolig kväll!

Alltså det här var faktiskt bland det roligaste man varit med om. Jag trodde verkligen inte alla skulle vara så galna och glada som dom var!
Följderna nu dagen efter är att jag har jätte ont i mina tår. Jag har liksom fått blåsor på stortårna! Sen har jag träningsvärk i mina vader efter allt hoppande.. Men det är helt klart värt det :D

Nu kommer bilder :D



















NU; Packa och tagga inför Klassresan som bär av till Fårö 14.30!


Kommentarer
Postat av: Nellie

Under hot av Anna måste jag lägga en kommentar.

DET VAR HELT JÄVLA BÄST!

2010-06-11 @ 13:07:27
URL: http://metrobloggen.se/NellieAndersson
Postat av: ida

Jag gillar bilderna och älskar kvällen!

GRYMT!

2010-06-11 @ 15:22:23
URL: http://idacarolinanilsson.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Ser ut som ni haft riktigt kul!

Vad fin klänningen blev! :)

2010-06-12 @ 17:45:24
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback