Dålig uppdatering

Hejsan! Jag vet att det har varit dålig uppdatering nu den senaste tiden men eftesom det är sommarlov och jag är ute och så ganska mkt så kommer det inte bli lika många inlägg som förut, tyvärr ;)

Igår var iaf jag och Lisa på stan och fixade lite till resan. Inhandlade bland annat lite presenter till värdfamiljen och lite sånt!
På kvällen var vi på Ica Maxi och handlade lite sen blev det att vi cyklade runt i Visby. Sen spelade vi även kort i ett träd..(?)

Lisa sov här i går så i morse vid halv 8 ringde klockan och vi gick upp. Vid kvart i 9 satt vi på lassarettet för att Lisa skulle till tandläkaren, och klockan 9 var vi påväg därifrån. Kändes ganska konstigt att vara uppe så tidigt men vi har hunnit ganska mkt! Har bland annat köpt nya skor och så har vi smakat på 4 olika smakprover på Maxi, haha! Vi var lite hungirga ;)
Sen solade vi i 2 timmar!

Nu ska jag snart sticka iväg på träning men först städa undan lite på mitt rum!
Skriver kanske ikväll ;)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback