Dans och sång i SPÖREGN!

OMG säger jag bara! Nu är jag hemma, nyduschad och sitter i mina varma morronrock och skriver :))
Asså shit vad kul det var ! Men vädret var ju SÄMST men det gjorde det ändå roligt :) När vi började dansa så SPÖREGNADE.. Och vi skulle ner på marken och göra massa grejjer i nästan alla nummer så man blev ju jätte blöt..
Men ändå var det grymt kul! Och stackars publiken som stod där typ som dränkta katter, haha :D

Alltså jag har inga bilder men med Mikaleas togs det mkt. Dom filmade även. Så när jag har fått tag på bilderna och kanske videorna så kommer dom upp här på bloggen..
Om ni vill se alltså...??

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Starkt av er att ställa upp och dansa trots vädret! Var det många där och kollade?

Ja, jag vill gärna se bilder, OMG! :)

2010-06-07 @ 20:41:05
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/
Postat av: Emilia

jag vill också se bilder! :D

2010-06-07 @ 21:29:01
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback