It's a beautiful day!

Hejsan! Förlåt för dålig uppdatering idag men jag har varit hos Lovisa. När jag kom dit så la vi oss och sola.
Eftersom jag är ganska omständig av mig så var vi tvungna att byta solplats 4 gånger innan det blev bra- förlåt sötis :))
Sen gjorde vi lunch-pannkakstårta! Så jääkla gott alltså.. Och vi var ju inte alls helt döda efter för att vi var så mätta, nej inte alls ;)

Dagens citat av Lovisa när vi sitter där och äter;
-Asså jag älskar att spetsa glass....
Man bah jaha......okej....?? Lite oklart kanske!! ;)

Sen så dushcade hon och sen cyklade vi hem till mig. Spelade lite fotboll och så-najs!
Nu ikväll har vi ätit hos grannarna..

Nu kommer lite bilder från dagen.




Pannkakstårta in my ♥





Nästa inlägg; Bilder på de nya kläderna jag fått av mammi! :))

Kommentarer
Postat av: Lovisa

jag känner att du har en tendens till att alltid lägga in de mest charmiga bilderna på mig du kan hitta. tack! :P

2010-06-06 @ 22:10:50
URL: http://loviisalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback