It's all over

Jag grät idag! Ja, jag grät massor. När jag väl slutat så blev det att jag började igen! Usch vad hemskt att lämna fina södervärn. Många härliga minnen därifrån.. Även om inte varje dag har varit dom bästa där så fanns det alltid något som gjorde en glad :)
Och även om min klass var lite speciell så kommer jag sakna den otroligt mycket! :'( Och jag kan fortfarande inte fatta att jag inte kommer ha någon mer lektion på södervärn, någonsin!

Men nu ska vi inte deppa mera! Betygen är jag super nöjd med och jag har höjt mig i massor av ämnen, riktigt kul! :D
Och nu börjar ju sommarlovet- fy faasen vad härligt :D
Ska starta det genom att snart vara med kusinerna Maja och Ellinor, bättre kan det ju inte bli.


I will never forget... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback