Keep going strong

Är fett trött och ska snart sova men slänger in ett litet inlägg! Nu ikväll har jag skrvit klart min packlista, ganska mycket blev det jaa!! Men vad ska man göra liksom ;) Sen har jag duschat..

Imorron är det skolavsutning!! Har faktiskt inte fattat det än men det kommer nog i morron. Tänk att jag aldrig mer kommer ha en lektion på mitt älskade södervärn, jag kommer inte få hälsa på min älskade Mats varje dag! :( Jag blir fett ledsen när jag tänker på det..
Men livet rullar vidare helt enkelt.. Har ju faktiskt en underbar resa att se fram emot. Idag är det liksom exakt 1 vecka tills vi är i England. Så vid den här tiden om 1 vecka befinner jag mig på nåt ställe i England, helt galet! :D

Men nu ska jag snart sova!
Sov Gott :)


..this is going to be great.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback