Sista minutenstress?? Svar Ja!

Hejsan!
Ojoj, nu under kvällen kom jag på allt som skulle göras.. Blev inget med Maja för det hade aldrig hunnits med.

Som sagt det är ju bal i morron och till det måste ju diverse saker fixas.. Har nu fått tag på ett par helt okej skor.. Jag vet inte vad jag tycker om dom men mamma tycker dom passar bra så jag får lita på henne. Efter massa spring på förrådet så får det bli dom helt enkelt. Kom även på att man måste ha smycken! Bravo Anna att tänka på det dagen innan! Men med hjälp av världens bästa mamma har vi även fått ihop det :)
Kom sen på att vi ska ha matsäck med oss i morron så det var bara att be pappa stjussa upp mig på affären för att handla lite sallad.

Puh! Så nu ligger allting på min soffa- Klänning, skor och smycken.. Skönt det :)) 
Har nu tagit en dusch och ska varva ner lite för jag har varit helt uppe i varv denna kväll och sprunigt runt här helt galen. Hehe, det är jag de ;) 

Men jag skriver mer sen :))

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback