South Park

Idag har varit en riktigt härlig dag. På So:n så tvingade klassen mej att se South Park. Alla i klassen, och då menar jag verkligen i alla för jag frågade liksom alla, har sett det programmet! Hehe, så jag var ju då då tvungen att se vad det var.. Kan ju inte säga att det var jätte kul men något skratt fick man väl sig :P

På hemkunskapen gjorde jag och Amalia kanelbullar. Vi glömde en grej- vad behöver vi inte gå in på, som förstörde bullarna enligt vår lärare men enligt mig så har jag aldrig smakat något godare.... host...eller ;) Nej, men det var skojj :D Fick även reda på att jag har höjt mig i det ämnet-tummen upp :))

Nu väntar jag på att Lovisa ska sluta. Sen ska jag cykla hem till henne för vi har typ inte setts på 3214 år..
pösss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback