Studenten

Alltså i morron är det studenten! Feta najjs jö :) För er som inte bor här på ön så kan jag berätta att det är ett jädra drag här alltså...! Dom kör med vagnar med volym 1000 hela dagen och natten. Haha, men det är skojj :D Förutom när man ska sova men det är liksom det är en gång om året så vad spelar det för roll...? :)
Jag vet ganska många som ska ta i morron. Min granne och vi har varit kompisar hela livet tar i morron, hoppas hon får världens bästa dag :D
Jag ska vara med Johanna och vi ska typ cykla runt och kolla och massa sånt!

Jo, en annan sak jag skulle säga. Att på måndag så ska vi i showgruppen dansa och sjunga på kneippbyns vattenland! Kom jätte gärna dit och titta! Skit skojj jö :D
Vi ska visa det vi gjorde på dansuppvisningen ungefär, så det ska bli awesome!

Men nu orkar jag inte skriva mer!
God Natt på er♥


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Yaaaay, vad kul med massa bilder! :D

2010-06-03 @ 17:59:06
URL: http://friidrottsellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback