16-årsdagen är över för denna gång!

Tjo!
Herregisses vilken Underbar dag jag har haft! Alla gratulationer har verkligen gjort min dag! Är så himla glad över det :)
Imorse iallafall så kom mamma o emma och väckte mig eftersom pappa jobbade. Jag fick massor av pengar, kläder, spa grejer, solglasögon, hotpants till dansen m.m. Super bra verkligen!
Sen i skolan så var det massor av folk som gratulerade och som hade sett mig i tidningen och så så det var jätte kul.
Efter skolan så gick jag hem och duschade och fixade mig inför kvällen. Sedan vid halv 7 kom släkten och även Lisa, Lovisa och Johanna, Ellinor kom lite senare :)
Vi åt hamburgare och sedan super god tårta. Fick även jätte fina presenter som; Film om mig, Sjal, fotlänk, örhängen, massageojla, nagelbandsdgrej, muffinsformar, ansiktsmask, godis, pengar, smoothie recept och glas till det. 
Efter det så satt vi ungdomar på mitt rum och hade det jätte trevligt. Så nu gick dom hem!

Har verkligen varit en toppen dag och jag tackar alla som har gjort den helt klart Bäst! :) 
Nu är det sängen som väntar, eller snart ;)
Puss på er!
/anna 

Kommentarer
Postat av: johanna

SV. Älskar den bilden Anna :D

Puss

2010-03-11 @ 18:19:56
URL: http://jujuu.blogg.se/
Postat av: alma'

Grattis i efterskott!

/alma

2010-03-11 @ 20:45:32
URL: http://almutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback