22.36

God kväll!
Har spenderat kvällen framför datorn, som vanligt ;) Ska snart bege till min säng också. Har sovmorron i morron också, hur skönt som helst :)
Efter skolan ska jag hem och städa, sen är det disco som gäller! Najjssss :D Sedan ska jag vara med Lydia, länge sen vi var, så jag saknar henne♥
På lördag är det först fotbollsträning. Sen ska jag in en sväng på stan med Johanna för hon vill tydligen bränna lite pengar ! Sen hade vi tänkt ta en power walk till den nya godisaffären och sen typ gå hem, låter nyttigt va..? ;)
På söndag är det upp och sen iväg och vara assistent på barndansen och så lite plugg efter det.

Så jag har i princip min helg planerad, like it! Nej, nu ska jag borsta mina tänder!
God Natt /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback