Avklarat

Har nu varit ute och sprungit! Tror det blev ½ mil, skönt! Men det var grymt jobbigt när jag vände, seriöst allt gick typ i slowmotion. Och när jag var nästan hemma spurtade jag till dörren och när jag väl stannade visste jag inte vart jag skulle ta vägen. Var heelt jäkla slut. Har ju inte vart ute och sprungit detta år, så det var nog därför.
Nu har jag stretchat ut och gjort plankan så nu väntar duschen sen mat. Shit vad härligt :)

Känner mig iaf nöjd med den träning jag fått idag. Använde även min nya MP3, funkade hur bra som helst :)
Nej, nu ropar duschen..
/anna

Kommentarer
Postat av: hedde

sen måste du förkllara hur jag spelar in musiken! :)

2010-03-24 @ 18:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback