Back to schoool!

Jaha, då var lovet slut då. Har vart ett gryymt lov om jag får säga det.. Har fått gjort det jag älskar mest, både spelat fotboll och dansat massoor :) Jag tycker faktiskt inte att lovet har så gått så fort som alla säger, jag har verkligen njutit av den veckan som har varit.
Och nu är det inte långt kvar till påsklovet heller.
Har glömt och säga det bloggen så jag säger det nu. Att på onsdag fyller jag år, är kanske inte så jätte tagg men det kommer väl, haha :D
Sen på fredag åker jag upp till sthlm och shoppar, ser melodifestival genrepet och bor på hotell, najjsigt vääre ;)

Får bli sista inlägget för ikväll, men kom igen nu läsare och kommentera lite, det blir så tråkigt annars :(
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback