Dränkt katt?

Nu är jag hemma från stan! Cyklade dit i lite lätt regn, ganska jobbigt. Jag, Lisa och Lovisa skulle iaf hitta en present till hennes låstsas syrra Jennie. Gick väl kanske inte så jätte bra ;) Sen kunde Lisa inte va mer så jag och Lovisa gick på DinSko och hon provade skor. Sen gick hennes buss så jag cyklade hem i typ spöregn och motvind! Fy faasen vad jobbgt. Plus att jag hade tights som var helt dyngsura så mina lår var helt iiiiiis kalla! :S
Såg ut som en dränkt katt, seriöst!!

Nu har jag iaf gjort mig lite lunch. Stuvade makaroner och korv, finnns inget godare!!
Tar nog det bara lugnt fram till dansen, sitter vid datorn och lyssnar på musik och så :)
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback