Frågestund avslutad!

Nu kommer svaren från frågestunden! Det har varit jätte kul att svara på alla frågor, tack så jätte mkt! :)

Maja;
Vem äre bäst i världen. Maja sundstrand eller maja sundstrand??
Maja Sundstrand ;)

Matilda;
är du tillsammans eller håler du på med någon ? :)
Nope ;)

Hedvig;
Ehm vad ska jag fråga..
Vilka linjer har du sökt till, alltså 1, 2 och 3?
:)
1. Sam Sam, men ska välja media i 2:an :)
2. Handel
3. Barn och fritid

Ellinor;
Har du färgat håret någon gång?
Nej, jag har aldrig färgat det faktiskt!

Emilia;
1. tkr du de är kul och blogga? :)
2. varför börja du blogga?
3. Har du någon kille?
4. Favorit maträtt?

Ja är säämst på frågor, men här fick du några iaf! :)
1. Ja, jag tkr det är jätte kul att blogga fast det blir lite tråkigt när ingen kommenterar :/
2. Hmm, mina kompisar hade blogg så då började jag också!
3. Nej
4. Tacos, bakad potatis.. Men jag tkr om det mesta ;)
Nej då, det var roliga frågor :)

Alma;
Skulle du någonsin vilja sluta blogga?
Ja, någon gång slutar jag väl ;)

Johanna;
1.Vart skulle du helst vilja bo i hela världen?
2.Vad är det bästa med mig? :D¨

Puss
1. Jadu! Jag vet inte riktigt, jag trivs där jag bor just nu ;)
2. Du är snäll, omtänksam och rolig :)

Josefine;
Vilket är ditt favvo plagg?
Någon klänning eller tunika! Sen älskar jag olika tights :)

Farhia;
om du enbart fick välja tre sker att leva med, vad skulle det isf vara? :)
PUSSEN
Min familj, mina vänner och en dator! Haha :D
Lite svår fråga, men ;)

Lisa;
Sjulis :D eller Gotland? Hahah
Haha, båda!! ;D

Moa;
de var inte så svår fråga lisa ;D Sjulis ofc (a)
Om du fick vara ett djur, vilket? xP
I snitt hur många besökare har du? och..
Hur många inlägg har du skrivit under hela din "blogg karriär"? ;)
En fågel tror jag, härligt att kunna flyga!
Haha, inte så många!! Typ 20 :P
Det här blir mitt 713:e ;)


Anna;
Säg tre saker du inte skulle klara dig utan?!
Säg tre saker som du är nöjd med hos dig själv?!
Säg tre saker som du önskar du var bättre på eller var annorlunda?!

:) <3
Min familj, mina vänner och en dator ;)
Mitt hår, min längd, mina tänder ;)
Att jag hade längre naglar, bättre tålamod, bättre på att uppskatta saker :)

Tove;
Hej Anna :)
Varför har du så bra humor?
Hur bestämde du dig för att börja dansa?
Vilken sorts dans gillar du mest?
Hur långt vill du komma med dans?

Det var väldigt mycket dans nu märke jag, haha :D <3
ha det bra!

kram
Aw, vad gullig du är! Haha, jag vet faktiskt inte! Men det är kul att du tycker det! :*
Jag började när jag var 3 så jag vet inte riktigt hur jag bestämde mig. Sedan har jag bara fortsatt!
Disco tror jag! Sånt härligt tempo och allt går så snabbt :)
Jag vill börja och tävla och så men jag vill inte börja på nån balettakademi eller så. Jag känner att dansen är en hobby för mig och inget framtidsyrke ;)
Det är bara kul med många dansfrågor :)







Kommentarer
Postat av: Moaa :D

713 är ju jäkligt mkt :o ;)

2010-03-09 @ 21:59:00
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback