Fridayy!

Tjo!
Äntligen fredag säger jag bara! Dagen har flytit påå bra! Har jobbat på bra på lektionerna vilket känns riktigt bra! Och inga läxor över helgen heller!! Ellor jo, fast den har vi till nästa torsdag så det är lugnt ;) Fick även reda på mitt NP resultat i svenskan. Seriöst, jag var skit nervös innan och mitt hjärta gick typ i 190 för läsförstålse provet kändes inte alls bra! Men när jag fick veta resultatet blev jag nöjd ändå, så jag hade oroat mig i onödan! Typiskt mig!!!!
Nu ska jag snart pysa iväg till dansskolan för att träna det sista innan uppvisningen på Endre matchen ikväll :)
Sen blir det disco! Och ikväll ska även Lisa sova här, trevligt värre eftersom jag inte har träffat henne på länge♥
/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback