Fullt upp!

Har jätte mkt just därför sen uppdatering! Först skola idag då.. Hade musik prov vilket jag tror jag ganska bra, skönt det! Sedan på slöjden fick jag sprätta det jag hade sytt på min klännig men jag fixade det snabbt så det var inga problem:) Efter skolan var det dans direkt. Fick reda på att jag ska dansa på Endre matchen i morron, så kom och kolla!! Så vi tränade till det.
När jag kom hem åt jag sen nu har jag precis städat klart mitt rum och toaletterna eftersom jag har skit mkt dans hela eftermiddagen i morron. Först träning innan matchen 15-16. Sen disco 17-18. Sedan då dansa på matchen 19- vet inte hur länge det håller på.. Men det ska bli grymmers kul för jag älskar ju dans!

Nu ska jag duscha! Puss /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback