Håla 2 ½ timme!

Seriöst, nu har jag håla i 2½ timme! Förstår ni vad jobbigt :/ Ska alltså tillbaka till skolan 14.20 för att ha tyska som sista lektion. Egentligen kunde man få typ beting men asså jag har ändå ingen dans, fotboll eller sång idag så jag kan lika bra gå tilbaka till skolan. Tyska lektionerna brukar ändå vara ganska slappa ;)
Hade Sista nationella i engelska idag också, fasen vad skönt. Man skulle skriva en "uppsats" på 80 minuter. Vet inte om det blev så bra, men jag skrev det som kom upp i hjärnan så vi får hoppas på det bästa :)

Nu ska jag väl typ ha as tråkigt fram till 2, men det får gå..
sen när jag kommer hem tror jag att jag ska ut och springa!
/anna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback