Helgen!

Okej, nu har uppdateringen varit sämst! Sorry för det.. Men i fredags dansade vi iaf på Endre matchen! Helt sjuukt vad folk det var! Hela södervärn var smockad med folk så dom hade satt in extra bänkar! Och jag var skit nervös.. Men det gick jätte bra tyckte jag, även om jag gjorde fel en gång :P
Sen på kvällen var jag grymt trött så jag gick och la mig ganska tidigt..
Igår så var det först träning. Sen åkte jag och Emma på stan och åt och handlade lite. Fick med mig present till Lisa, halsband, armband och trosor! När jag kom hem var jag med Ellinor och jag åt hos dom på kvällen och hade det trevligt.
Idag var det först barndans, skojj som vanligt! Och så himla söta dom är. Tänk att man har varit så liten :)
Nu har jag inte gjort så mkt. Suttit vid datorn och så..

Håller på att ladda in en film från när några tränade på disco dansen innan uppvsningen i fredags, men det går så segt att ladda upp så jag vet inte om det funkar :S
Puss
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback