Huvudstaden i morron!

Hejsan!
Idag i skolan hade vi första hjälpen grej hela dagen. Det var intressant och så men hon som höll i det var så jäkla seg ibland :S Slutade iaf vid 2 och då tog jag och Jenny bussen in till stan och jag bytte mina mjukisbyxor till ett par andra plus ett par gråa tights :)
Tog sedan bussen hem och gick på dans. Har börjat på en till dans med Sara. Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit rolig dans alltså! Längtar till nästa gång :) Har räknat ut att jag har 7 danser till avslutningen... PLUS alla danser till dom medlyn vi ska sjunga! Så det blir skojj det :D
När jag kom hem lagade jag Tacos sedan har jag varit ute och gått med Johanna i en timme!

Imorron åker vi till Stockholm så jag är ledig från school. Flyget går 11.30 så det blir sovmorgon! Najjs :)
Sedan ska vi gå och shoppa och sedan se genrepet till finalen i mello!
Ska verkligen super shoppa eftersom jag har fått massor av pengar nu när jag fyllde år! Det gillar vi starkt! :)
Blir nog nåt inlägg imorron också!
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback