Light

Sitter här med tända ljus, hur mysigt som helst juuuuu! :D Har ätit hos grannarna ikväll, vilket resluterade att jag är propp mätt! Ajaj..
Nu sitter jag liksom bara och gör ingenting, uppdaterar facebook för att se om nåt händer liksom. Det låter väl ganska kul..? ;)

Imorron är det ny vecka som gäller! Ska se film på so;n så det blir ganska lugnt. Sedan är det dans och sen är det direkt hem och iväg på löpträning med fotbollen.
På tisdag har vi fått beting på svenskan men det har jag redan gjort så jag ahr sovmorron. På onsdag matte prov.
Och på torsdag är det Våryra på skolan. Man ska gå runt i olika klassrum och göra olika saker. Sen ska man vara typ utklädd och det är sommartema! Sedan blir det 9;orna mot lärarnai fotboll, så det taggar vi till! :D

Haha, kul information att få veta hela min vecka liksom men det får gå!
Puss på lilltån/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback