Like it

Är nu hemmkommen från Lovisa där jag har varit hela kvällen. Även om vi inte har gjort speciellt mycket är det alltid skönt att bara umågs och prata, för det behövs ibland :) Jag skulle även läsa hennes franska glosor, och jag känner att jag verkligen har rätt uttal. Inte sant Lovisa..? ;) haha
Var skit rädd när jag skulle hem eftersom jag skulle stå där i busskuren själv. Men eftersom Lovisa var så snäll så stod hon med mig där så jag stod bara typ 4 minuter själv.. Ja, jag är mörkrädd!!!

Har duschat av mig nu och har fixat låten jag ska sjunga på dansavslutningen. För er som inte förstår så går jag i showgruppen och det är både dans och sång. Min låt är skiiit svår och snabb är den också så nu blir det att plugga text! :)
GodNatt /anna

Kommentarer
Postat av: Emilia

HejHej! Snälla kan ja få din röst i tävlingen? Gå gärna in på bloggen o se, mer info hittar du där!



http://mimmilia.blogg.se/2010/march/rostarosta.html#comment



Behöver din hjälp snälla!

2010-03-31 @ 07:04:19
URL: http://mimmilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback