Mor och döttrar dag!

Började dagen med att se klart filmen som vi såg i går kväll.. New in Town hette den! Jätte mysig film :)
Sedan åkte vi iväg till Kometen och handlade lite och hämtade ut en film vi hade hyrt genom internet.. Åkte sedan in på stan och gick i massa affärer. Provade massa saker men nästan inget satt bra, tråkigt nog! Men ett par skor från DinSko fick jag med mig :) Kommer dock att användas i vår/sommar, så det är ju ett tag kvar.
Från stan åkte vi till Norgatt och fikade macka och fikabröd, smarrigt ;) Satt där och pratade och hade trevligt och avslutade med att åka förbi ÖB och handla lite saker..
Nu är jag hemma och ska nog bara ta det lugnt och sen se filmen vi hyrde; Bröllopsfotografen.

Sedan efter den här dagen är det fullt upp. I morron är det först Krullis till halv 1. Direkt efter det ska jag och Hedvig stå i kiosken på säve och sälja för Dalhem.
På torsdag har jag anmält mig till en extra dans med Robert, alltså HipHop. Ska bli skit kul:) Sen har jag fotboll på kvällen.
På fredag har jag sång och dans på dansskolan i princip helda dagen. På lördag stan med Amanda och på sööndag plugg!
Ojj, blev ganska mkt, men det är bara kul!


Fika på Norgatt :)




Nya skor :)


/anna♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback