Music Makes Me Lose Controll!

Tjenna! :)
Skoldagen gick snabbt idag tyckte jag, så det var ju skönt.. Slöt senare med gympan så jag fick stressa hem och äta och packa ner både fotbollsgrejer och dansgrejer innan dansen. Vi la på det sista på dansen, och den är grym! Lite speciell kanske men det gillar vi :) Sen efter dansen cyklade jag fort bort till Säve och hade fotbollsträning..
När jag kom hem så duschade jag snabbt och cyklade bort till Lisa eftersom hon fyller år idag!♥ Åt smörgåstårta, kakor och tårta så jag vart ju proppmätt!! Sedan resten av kvällen spelade mest Lovisa och Lisa Wii medan jag kollade på. På slutet fick dom nån kick och började träna massa magövningar och sånt.. Dom är som dom är, men det är därför jag gillar dom :)

Nu har jag kommit hem och ska snart gå och sova. Är ju ledig imorron, fett skönt! Ska ner en sväng på stan med Lisa sen ska jag på dans istället för sång för Annen skulle tydligen inte vara där..
Kram/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback