Saturday night!

Tjoo :)
Började dagen med en hård fotbollsträning. Allt från kondition, styrka, snabba fötter och massa annat. Var inte mycket mer en helt slut när träningen var klar. Men det känns skönt nu efter :)

Sedan åkte jag och Johanna in till stan. Jag hittade ett par svarta jeans leggings som jag har letat efter länge, på cubus! Sedan så köpte jag en musmatta och nya hörlurar till mina nya Mp3.
Efter det gick vi enda vägen bort till godis äffären. Var lite kaosigt där inne, plus att det luktade bajs av en unge som stod typ framför oss, hahaha :D
Nu sitter jag hemma hos henne och väntar medan hon äter mat. Vi ska sen ner till mig och se TV och film med allt godis.

Imorron blir det barndansen sen lite lätt plugg, vi har inte så jätte mkt nu inför lovet vilket är skönt!
Ett litet kollage med bilder från dagen :)
/anna


Kommentarer
Postat av: Moaa :D

De är ju vår hos er, elr???? Hos oss kom det i helgen bara mer snö,... Usch o blää för det :/

2010-03-28 @ 18:11:49
URL: http://moalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback