Somebody

Hejsan!
Sämst uppdatering idag I know! Men skolan har rullat på som vanligt. Hade matte prov som kändes riktigt bra, skönt såhär innan lovet :)
Vid 5 hade jag utvecklingssamtal och det gick bra.
När jag kom hem från det åt jag sedan stack jag ut med Johanna. Vi gick ut till kneippbyn och runt där. Haha, vi lekte japanska turister och spelade in filmer. Vi blir som vi blir ibland men det gillar vi! :D
Var inte hemma förränn 2 timmar senare.

Nu sitter jag och chattar med Hedvig och Johäänna! Dom kommer till mig 8 imorron. Varför, vet jag faktiskt inte men det blir trevligt because aj lav dem! :)
/anna


I know you love them!! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Shanghai Shanghai!

Kuckeliku!!!!!! Sorry Agda har inte försvunnit än:D



hehe vibble nya "stället" för oss!! ;)

2010-04-01 @ 17:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback