Spex

Idag hade vi ju spexfoto i skolan! Skit skojj verkligen :D Vår klass var ju helt random saker och fotot blev verkligen super bra!:D Ni får se det sen när det kommer :)
Sedan rullade skolan på som vanligt. När jag kom hem från skolan hade mina hotpants från dance and gymshop kommit så jag blev skitglad. Och dom satt super bra också :)
Hade även publik på dansen, nån lärare till Madde och massa annat folk.. Det var riktigt skojj!

När jag kom hem pluggade jag lite, skit tråkigt men det måste göras ;)
Imorron är det sång fast Annen är inte där så vi ska träna koreografi istället. Det börjar ju faktiskt dra ihop sig till den 8:e Maj :)
Nu ska jag fortsätta se Svenska Hollywood fruar!
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback