Stan!

Hej!
Imorse var det först träning 11-13. Men jag var inte med eftersom jag hade så ont i axlarna men jag var iaf där och tittade på! ;) Jag och Lydia roade oss med att hitta på en egen hälsningsfras, den var ju skit bra! ;)♥

Sedan gick jag in till stan med Amanda. Hon shoppade ganska mycket medan jag bara hittade ett nagellack på HM ;) Men jag tänkte spara mina pengar till jag kommer upp till sthlm nästa fredag.. Då ska jag även kika på det jag la upp en bild på för typ nån vecka sen.

Nu har jag inte gjort så mkt, tagit ett bad bara. Försöker hitta spotify invite men det går inte så bra för mig! Så om någon kan hjälpa mig med det så kommentera gärna!

Jag vet att jag har varit kass med bilder på senaste tiden, men det kommer! Jag lovar :)
/anna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback