Stockholm

Är hemma från stockholmo nu! Har varit jätte trevligt! Men jag orkar inte berätta just allt, och det tror jag ni inte orkar läsa heller! :D

Men vi kom ju upp på fredag förmiddag. Vi åkte till hotellet och laddade om till att åka in till stan.. Vi bodde liksom en bit utanför själva city så det tog en liten stund att ta sig in.
Men när vi kom in till stan så shoppade vi. Jag köpte två tröjor på Monki och en klänning på Gina.
Vi åt och begav oss till globen city för att strosa runt innan allt började. Såg bland annat Ola och Sherly Clamp där innan ;)
När allt började var det verkligen sjukt häftigt, det kändes verkligen som det var på riktigt och inte genrep. Det var klart vid 10 ungefär och då åkte vi till hotellet och gick och la oss :) 

På lördagen gick vi också på stan och jag fick med mig två grejer från Gina och en fin kläning från Salt :)
Sedan gick flyget hem vid havl 5 ungefär :)
När vi kom hem så gjorde jag mig och iordning och åkte ner till Joda där Johanna P och Hedvig var. Åt och hade jätte trevligt.. Sedan åkte vi hem till Johanna och hade super kul och såg mello!
Och jag och Hedvig sov där också..

Imorse tog jag och Hedvig bussen hem och jag hade barndans. Sedan under dagen har jag pluggat lite och vart med mamma och syster i follingbo.
Okej, nu blev det ganska mkt men skit samma! Bilder kommer nångång ;)
/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback