Stressigt

Dagen började med tyska i 20 minuter. Sedan cyklade jag och Jennie till solberga eftersom vi skulle simma med klassen. Det var skit jobbigt! Men ganska skönt efteråt, men jag kan ju säga att det känns i benen nu efttersom jag sprang igår också ;) Efter badet stjussade jag Amalia på pakethållaren tbk till skolan, i motvind måste jag lägga till...
Sen rullade skolan på som vanligt!
När jag kom hem var det bara att cykla till sången. Skit skojj! Vi fick veta lite vad vi ska sjunga på avslutningen, och det kommer bli bäst!
Och Tove; du kommer klara låten hur bra som helst! Du var jätte duktig :)
Hem igen och sen mat.. Efter det gjorde jag vofflor. Blev lite stressigt eftersom vårt voffeljärn gick förvånansvärt snabbt! Dom blev lite konstiga men helt ät-bara ;)

Nu ska jag duscha av mig lite och sen ta det lugnt. Känns som att allt har gått i ett idag, men det är skojj, ibland ;)
Puss /anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback