The Last Day!

Nej, nu är det sista dagen på lovet! Vill inte :( Fast på ett vis ska det bli skönt att komma igång igen. Dansen börjar som vanligt och massa sånt :)

Den här dagen blir nog en ganska lugn hemma dag. Ska åka bort till Natalia snart och hämta New Body sakerna, och det är ju inte några kartonger heller. Jag sållde ju 41 paket :S Haha ;)
Sen ska jag plugga lite hemkunskap eftersom vi har prov på tisdag, men det är inte så mkt och jag kan det ganska bra så det är lugnt :)
Sen ska jag hinna med och städa mitt rum också eftersom jag inte gjorde det i fredags.
Vasaloppet går ju nu också, har sett lite grann. När vi har varit i Sälen så har vi ju åkt precis dom vägarna som dom åker så det är ju lite kul :)

Tack o Hej!
/anna♥


Made by Idaaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback